Begin Gebonden project

September 15, 2008

Na een enigetijd ongestoord uitslapen en laat naar bed gaan is het vervangen door een nieuwe leven. Vroeg in de morgen om 7uur ging de wekker af. Na een aantal minuten verdwaald te zijn in mijn bed ben ik maar opgaan staan, een douche genomen tanden gepoetst zodat ik vriezend naar het werkvloer kan komen.

Om 8:30 ben ik op het werkvloer gearriveerd, ik werd verwelkom door mij oud collega’s met een lekkere koffie. Omdat ik ze allemaal hebben gekend van mij stage periode hier bij Imagemakers is een kennismaking niet noodzakelijk.

Na een korte gesprek met mij begeleider ben ik maar begonnen met het bedenken hoe het eruit zal moeten gaan zien, en wat er in en niet moeten.

Ik ben vervolgens maar gaan brainstormen, en wat ideetjes op een rijtje zetten.. Het kan maar niet waar zijn want ik ben helemaal verantwoordelijk voor het nieuwe design en het techniek achter de website.

Doordat ik verantwoordelijk ben voor dit project kan ik mij creativiteit helemaal kwijt in hoe en wat ik wil voor dit project.

Nu maar gaan slapen, Ik zal het nodig hebben voor morgen.

One Response to “Begin Gebonden project”

  1. Karlijn Muller said

    Hoi Wing, hoewel ik het leuk vind deze situatieschets te lezen, vertelt het mij weinig over de inhoudelijke voortgang van je proces. Zou je mij hier (mbv woord en beeld) inzicht willen geven van de inhoud van je opdracht? Benoem de uitkomsten van je brainstorm, je ideeen, hoe je dit aanpakt etc. Ik ben benieuwd, succes met dit project! Groet, Karlijn

Leave a Reply

